création logo haut de gamme pour site web

Date de lancement: 21-11-2013

Date de clôture: 30-11-2013

Total budget: € 229.00
Dernière soumission
Book cover
glowinglue

Tout a commencé par une idée...

Un guide court et interactif les a aidés à découvrir leur style de design et a parfaitement saisi ce dont ils avaient besoin.

Besoins


Un logo haut de gamme, dynamique , classe , moderne
Nom de l'entreprise : HOLLY&CO
merci d'intégrer le mot INTERIOR
site web actuelle

Description de l'entreprise


Il s'agit d'une entreprise en décoration d'intérieur (service) qui tend vers une marque de produit

La cible


Clientèle moyen et haut de gamme

Couleurs, favoris et autres exigences:


Luxe, raffinée, haut de gamme , pas de superflus , service en décoration d'intérieur , élégant .

Designer: kevinvanschie kevinvanschie
logo-kevinvanschie-JTty8XNA

kevinvanschiekevinvanschie

Dear Claire,

Thank you for the feedback. I just give it a try for a turquoise version. 
If you place the logo on a photo background it requires more attention in connection with the readability. Now the focus is also more '& co’ but maybe this will help you to make the right choice.

Love to hear from you!

Kind Regards,

Kevin

Ce concours est terminé. Il n'est plus possible de communiquer.
logo-kevinvanschie-ZkMUbcWm

kevinvanschiekevinvanschie

Dear Sir / Madam,

Here is my first proposal of the logo. It is a luxurious and classy appearance. You can do anything with it. On a black, color background or photo background. The font is a classical French Didot style but with a contemporary geometrical twist.

I like to hear from you, have an nice day!

Kind Regards,

Kevin van Schie

hoareauachoareauac

I Like your job . CAN i have a color version with a turquoise blue ? It´s just to see , because i would Like this color in. If it´s possible to have. Since the beginning i tought it was à good idea but now i see your last picture i think the turquoise blue dońt have à place .
You give me a perfect version of the luxury.

Claire

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